Witaj:)

Toastmastersowa wycieczka

Wyjazd 9:30
W puszczykowie po pół godziny – 13.7km

Tu zaczęła się I rowerowa wycieczka klubu Toastmasters Poznań, którą miałem przyjemność poprowadzić.
Puszczykowo – żółty szlak (puszzczykowskie góry) – Jez. Jarosławieckie – Jez. Góreckie – Jez. Kociołek – niebieski na osową i stamtąd przez Puszaczykówko – Szpital (bo kolażanka złapała zająca (za uszy) na zjeździe, a apteki były zamknięte) – do Puszczykowa na pociąg.
Wycieczka w MEGAspokojnym tempie, z postojami na piknik co 3-5 kmJ mega miło i sympatycznie

15:30 – czas ruszyć w dalszą trasę. Z kolegą Dawidem ruszamy na Poznań przez Luboń...
Celem wyprawy był POZnan Gran Turismo Polonia 2009
...trzeba było w końcu zobaczyć swoje przyszłe fury;)
Dojechaliśmy, Pokręciliśmy się, popatrzeliśmy, ale w końcu się znudziło to MEGAMEGAMEGA spacerowym tempem zwiedziliśmy stary rynek x5, deptak x2, piccolo na ratajczaka i ogólnie okolice centrum, żeby na 19 zdążyć na przejazd autek ulicami poznania;)
MEGA kocioł się zrobił ale za to jaki widok! I jaki dźwięki!!
Rzadko kiedy widzi się setki milionów złociszy na ulicy;)
Mmm;)

19:30
Odstawiłem Dawida do domu i sam przez Esqulap, rondo pojechałęm do domu... w okolicach Promienistej zaczęło kropić.. luzz... ale dojechałem do przejazdu na kopaninie gdy już lało, a że przejazd był zamknięty to 5minutowy postój spowodował że byłem totalnie przemoczony;)
Miałem totalnie w pompie że jestem cały mokry, cieszyłem się jak dziecko jadąć w kałużach i koleinach wypełnionych wodą!J
Czysta radośćJ Zajebista zabawa, Zero zmęczenia, tylko smakowanie chwili jazdy w totalnej mokrości;)
Ihaa!J

Krajową 5 dojechałem do Stęszewa, gdzie zrobiłem rundkę wokół ronda i dojechałem do domku;)

Powrót do domu... 21:30;)