Witaj:)

Wykres roczny blog rowerowy KikapuRider.bikestats.pl

04:53 h 15.32 km/h

Wtorek, 24 lipca 2012 | Komentarze 0

IZERRY dzień drugi -dwa snejki i rekord prędkości;)
...na skatowanie...

Zacżęliśmy od wizyty w serwisie żeby rozepchać klace Elixirów.
Wdało się.

Potem wjechaliśmy na czerwony szlak na Wysoki Kamień i wjechaliśmy aż do samego szczytu!!:) z kilkoma postojami ale bez podprowadzania;)
Oto MY:)
Widok z Kamlota:

Dalej dojechaliśmy do kopalni gdzie zrobiliśmy porządną sesję foto;)

następnie czerwonym poszaleliśmy aż do zjazu na którym zdarzyło się to samo co 4 lata temu z Davem i Jahem.... SSSSSSSSSSSS!!! "Jak się okazało Tomek po drodze rozjechał jednego „węża” ;-)" wyglądało to bardzo podobnie tylko nie było Dave i byłem inaczej ubrany;p

cały czas czerwonym dojechaliśmy do schroniskagdzie wjeżdża wyciąg, obkupiliśmy się w płyny i świeżo pieczone ciacho i posileni zaatakowaliśmy SMRK!

Zjeżdżając ze SMRKa złąpaliśmy z Adrianem w tym samym czasie, pewnie na tym samym kamieniu kolejnego SSSSSSSSSnejka! :(

Dalej wykecaliśmy rekordy prędkości. Adrian mało co wylądowałby gdzieś w dolinie jadąc polaną na skróty;p

Zahaczyliśmy o Singltreki pod Smrkiem -czerwonym i czarnym dojechaliśmy do Świeradowa gdzie PADŁ REKORD PRĘKOŚCI NA ROWERZE!!!!! 80,9km/h

Dalej było już tylko nudniej....
Asfalt ze Świeradowa do Szklarkiej nie chciał się kończyć i prawie 20km pedałowaliśmy już po zmroku...

oto mapka od Wysokiego do zjazdu ze SMRKa, bo najpierw wyskoczył błąd sport trackera, a potem bateria zawyła na alarm;p