Witaj:)

02:37 h 15.06 km/h

Czwartek, 1 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Rychleby dzień 1
Z Łodzi wyruszyłem niewiele po 7, potem był Kalisz - wyjazd po 10, potem Opole ok 13, i w JARNOŁTÓWKU zlądowaliśmy po 14....
Zanim się ogarnęliśmy było po 15, więc postanowiliśmy krótko się rozgrzać po górach;)
taaa.. jasne... my i krótko.... ;p ...w noclegowni zlądowaliśmy po 22;p

Trasa padłą na najwyższe wzniesienie okolicy, czyli Biskupią Kopę.
Na jednym górskim rozdrożu stwierdziliśmy że zółty szlak będie jaknajbardziej ok, po czym okazało się że jednak nie był - zamiast rowerowej drogi pojechaliśmy szlakiem pieszym, a ściślej mówiąc, pół pojechaliśmy, a pół niestety musieliśmy pchać, bo ciut ciężko się dymało pod stromą górę;p

Weszliśmy na czeską wieżę widokową

i podziwialiśmy panoramę gór:)

Potem zjechaliśmy zielonym zielonym szlakiem do czeskiego asfaltu gdzie Drabik złapał pierwszego węża;p pssssss....... ;p

dalej asfaltowym zjazd, jazda wzdłuż złotego potoku w dół dróżką przy lesie, gdzie nadziałem się na jakąś kolczystą roślinę przy +/- 50km/h i trochę czasu zajęło mi wyciąganie kolców z prawej ręki...

Potem niebieską cyklotrasą gdzie napotkaliśmy zapuszczony mega stromy asfalt, którego nie mogliśmy tak po prostu ominąć, więc po dwa razy puściliśmy się w dół kręcąc po prawie 80km/h;p

sanktuarium Mria Hilf

ja na trasie;)

potem rekreacyjnie, nie przekraczając już 75/h ;p udaliśmy się w stronę miasteczka Zlate Hory podziwiając takie oto widoczki