Witaj:)

01:26 h 13.95 km/h

Niedziela, 4 sierpnia 2013 | Komentarze 0

Rychleby dzień 4
czas było zbierać się do domu, ale na koniec chcieliśmy zaliczyć jeszcze raz Biskupią Kopę, ale od innej strony;)
podjeżdżając od Pokrzywnej, atakowaliśmy kolejne strome asfaltowe podjazdy, a tu pomału słychać było w oddali jakieś dziwne hałasy;)
nie.. to na pewno nie burza, przecież padać miało dopiero w nocy... pewnie drzewa wycinają i słychać jak się powalają;p heh;)
...gdy zaczęło padać, nasze wątpliwości się rozmyły;p to jednak była burza!
lało MEGA BARDZO! trzaskało też porządnie... czekaliśmy chwilę aź przejdzie, ale za bardzo się na to nie zanosiło, więc wróciliśmy znaną nam ścieżką ciesząc się paplaniem w błocie, mokrym szutrze, przejeżdzając przez strumyk +/- 50/h;p

żeby nie jechać asfaltem, a będąc już i tak bardzo brudnymi wybraliśmy jakąś leśną ścieżkę mniej więcej w kierunku bazy;) bardzo interesująco jechało się w koleinach głębokich na 40cm, z wodą niewiele płytszą, potem przez dzikie łąki i jakieś krzaki;p

będąc już w Jarnołtówku, podjechaliśmy jeszcze pod ośrodek Ziemowit, boczną leśną ścieżynką i odwiedziliśmy tamę na złotym potoku

na koniec kilka fotek , mycie rowerów, potem siebie, szybki posiłek i powrót do domu...